دامپزشک دامپزشک .

دامپزشک

خدمات کلینیک دامپزشکی

خدمات کلینیک دامپزشکی به تشخیص و درمان بیماری حیوانات خانگی و اهلی و… محدود نمیشود. در این مراکز علاوه بر چکاپ حیوانات و آزمایشاتی مثل نوار قلب و سونوگرافی و… نظافت و بهداشت و تغذیه و… حیوانات نیز بررسی میشود. در این مراکز شکستگی استخوان های حیوانات تشخیص داده و در صورت نیاز حوانات عمل جراحی میشوند. به صاحبان حیوانات در مورد بهداشت و تغذیه و شیوه درست نگهداری از حیوان مشاوره داده میشود. واکسیناسیون حیوانات انجام میشود و برای حیوانات بیمار دارو تجویز میشود. از دیگر خدمات کلینیک دامپزشکی میتوانیم به بهداشت و نظافت حیوانات اشاره کنیم. کارهایی مثل اصلاح موهای حیوانات انجام میشود.
خدمات کلینیک دامپزشکی برای سگ و گربه
خدمات کلینیک دامپزشکی برای سگ و گربه ها مخصوص و متناسب با آنها انجام میشود. صاحبان و یا سرپرست حیوانات مخصوصا سگ و گربه برای چکاپ و معاینه حیوان خود باید سالی ۲ بار به کلینیک دامپزشکی مراجعه کنند. خدمات انجام شده به شرح زیر است:

معاینه دوره ای
تهیه غذای سگ و گربه
واکسیناسیون
کوتاه کردن موهای
گرفتن ناخن ها
چکاپ و تمیز کردن گوش ها
صدور گواهی سلامت
صدور شناسنامه
عقیم سازی
پانسیون نگهداری
خدمات دامپزشکی مخصوص جوندگان
خرگوش و همستر جوندگانی هستند که عمر کوتاهی دارند. به همین دلیل رسیدگی و چکاپ منظم از مهم ترین کارهایی است که باید برای این حیوانات انجام بشود. این حیوانات واکسینه نمیشوند، برای تهیه وسایل و غذای این حیوانات میتوانید به کلینیک دامپزشکی لبخند حیوانات مراجعه بفرمایید.

عقیم سازی خرگوش ماده به خاطر جلوگیری از بارداری و ابتلا حیوان به عفونت و سرطان و مطیع شدن حیوان انجام میگیرد. همانطور که میدونید خرگوش ها حیواناتی هستند که تولید مثل زیادی دارند و اگر آنها رو عقیم نکنیم توی مدت زمان کم خونه ما تبدیل به پرورشگاه خرگوش میشود.

کوتاه کردن ناخن های خرگوش ها و همچنین موها و دندان های آن ها از جمله خدمات کلینیک دامپزشکی می باشد. تمامی مراکز از جمله کلینیک دامپزشکی لبخند حیوانات این خدمات رو به شما ارائه میدهند.

برای دیدن اطلاعات کامل تر درباره حیوانات به کلنیک دامپزشکی در تهران مراجعه کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۴۱:۲۸ توسط:ناشناس موضوع: نظرات (0)